Wednesday, May 28, 2014

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ: Ο άντρας μου..., ένας βλάκας και κερατάς

Από νεαρή ηλικία ντυνόμουν σέξι. Πάντα φορούσα κοντά φορέματα, κάλτσες, ζαρτιέρες και ψηλοτάκουνα παπούτσια. Αυτό συνεχίστηκε και μετά το γάμο μου και όπου και να πηγαίναμε με τον άντρα μου όλοι γύριζαν και με κοιτούσαν. Ο άντρας μου δεν ενοχλούνταν, αλλά αντίθετα του άρεσε να αρέσω στους άλλους άντρες, καυχιόταν στους φίλος του για τα κάλλη μου και για το πόσο καλή είμαι στο σεξ.



Έχω την εντύπωση πως κάποιοι τον έχουν φίλο μόνο και μόνο για μένα. Σχεδόν καθημερινά στο σπίτι μας, έρχονται φίλοι του με το πρόθεμα να παρακολουθήσουν μπάλα στην τηλεόραση όλοι μαζί, αλλά στην πραγματικότητα πιστεύω πως έρχονται για μένα.

Το έχω καταλάβει αυτό και πάντα προσπαθώ να τους χαρίσω το θέαμα που ζητάνε. Φοράω τα ποιο σέξι ρούχα και τελευταία κυκλοφορώ στο σπίτι όλο και πιο πολύ πρόστυχα. Ένα βράδυ πριν μερικούς μήνες κάποιος μου κόλλησε την ώρα που ο άντρας είχε πάει τουαλέτα από τις πολλές μπίρες που είχε κατεβάσει. Με φίλησε κι έχωσε το χέρι του στα μπούτια προσπαθώντας να αγγίξει το μουνί μου, αλλά δεν πρόλαβε γιατί ακούστηκε η επιστροφή του άντρα μου. Αυτό ήταν η αρχή για να πάρουν θάρρος και οι υπόλοιποι μια κι εγώ δεν αντέδρασα και δεν μαρτύρησα στον άντρα μου το σκηνικό. 

Ένα άλλο βράδυ όταν πήγα στην κουζίνα για να φέρω πάγο ένας, τάχα μου θα πάει στην τουαλέτα, μπαίνει στην κουζίνα και από πίσω μου έβαλε το δάχτυλό του βαθιά μέσα στο μουνί μου. Εγώ άνοιξα τα πόδια μου και τον άφησα ελεύθερο να κάνει ότι ήθελε. Ξεκούμπωσε το παντελόνι του αλλά πριν προλάβει να χώσει τον πούτσο του μέσα στο υγρό μουνί μου ο άντρας μου με φώναξε για τα παγάκια.

Τα παιχνίδια με τους φίλους του άντρα μου συνεχίστηκαν για πολύ καιρό, ώσπου ένα βράδυ πριν πέσουμε για ύπνο μου είπε πως έχει καταλάβει τι γίνεται με τους φίλους του και ότι τον εξιτάρει σεξουαλικά αυτό, μάλιστα μου ζήτησε να το χοντρύνω λίγο παραπάνω το παιχνίδι που κάνω μαζί τους.  Αυτό με ξάφνιασε στην αρχή αλλά μετά δέχτηκα, αφού δεν ενοχλεί εκείνον γιατί να μην το απολαύσω.

Την επόμενη μέρα κιόλας μου ζήτησε το βράδυ να κυκλοφορώ στο σπίτι με ένα ψυχτικό μπειμπι ντολ και το μαύρο μου στρινγκ, κάτι που έκανα με μεγάλη ευχαρίστηση. Είχαν μαζευτεί όλοι στο σαλόνι και έπιναν μπίρες, εγώ δεν είχα εμφανιστεί ακόμα, ήμουν στο μπάνιο. Έκανα ένα ντους ξύρισα το μουνί μου και βγήκα φορώντας μόνο ένα κόκκινο μπειμπι ντολ με μαύρα πρόστυχα εσώρουχα. 

Εμφανίζομαι στο σαλόνι και η 6 φίλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό, ο άντρας μου με χαμογέλασε και μου ζήτησε να καθίσω δίπλα του. Καθώς περνούσα από μπροστά τους απόλαυσαν το γλυκό κωλαράκι πίσω από το διαφανές νυχτικό μου. Έκατσα δίπλα του και άρχισε τα φιλιά και τα χάδια. Ο άντρας μου με φιλούσε και ρώτησε τους φίλους του αν έχει την πιο καυλιάρα γυναίκα βάζόντας να κάνω και μια στροφή γύρο από το εαυτό μου. Εκείνοι χαμένοι απάντησαν καταφατικά. Τα παντελόνια τους άρχισαν να φουσκώνουν, αλλά περίμεναν το οκ πρώτα από τον άντρα μου. 

Ο άντρας μου ξαφνικά ανακοίνωσε πως είχαμε ξεμείνει από μπίρες και θα πεταγόταν στην κάβα να αγοράσει. 'Ήξερα πως ήταν ψέμα μα δεν είπα τίποτα. Αφού έφυγε, οι φίλοι του άρχισαν να μου ρίχνονται, τα τεράστια εξογκώματα στα παντελόνια τους μαρτυρούσαν τις τεράστιες πούτσες του. Ξεκουμπώνουν τα φερμουάρ και πετάξαν εγώ τα πέη, όντων ήταν πολύ μεγάλα. Έκατσα και τις χάζευα, βγάζοντας την γλώσσα μου έγλυψα τα καυλιά τους.  Έπειτα έβγαλαν την κιλότα μου προσφέροντας σε όλους τη θέα του μουνιού μου. Ξαφνικά κατάλαβα πως έπρεπε να σταματήσω γιατί είχε παρατραβήξει. Τραβήχτηκα μακριά και ξαναφόρεσα την κιλότα μου. Ο άντρας ξανά επέστρεψε.

- Δεν πιστεύω να ριχτήκατε στην γυναίκα μου, τους είπε με ένα ψαρωτικό υφός.

- Όχι όχι, πότε δεν θα το κάναμε αυτό σε σένα, είπε ο ένας.

Μετά καθίσανε και άρχισαν να πίνουν, ο άντρας μου άρχισε να κατεβάζει την μια μπίρα μετά την άλλη και μέσα σε 15 λεπτά είχε γίνει γκολ. Έπεσε ξερός στο πάτωμα αρχίζοντας να ροχαλίζει. Οι φίλοι του τον μετέφεραν στην κρεβατοκάμαρα, πήγα κι εγώ μαζί τους. Μόλις τον τακτοποίησαν στο κρεβάτι με περικύκλωσαν και άρχισαν να με χουφτώνουν στο ίδιο δωμάτιο. Με γδύνουν και με ξαπλώνουν στο κρεβάτι, δίπλα στον κοιμισμένο άντρα μου. Έκλεισα τα μάτια μου και αισθάνθηκα τα χέρια τους σε όλο μου το σώμα μου. Ο ένας μ’ έγλυφε χώνοντας 2 δάχτυλα στο μουνί μου. Τα υγρά κυλούσαν σαν καταρράχτης στην σούφρα μου. Η ηδονή ήταν εκπληκτική. Ανυπομονούσα να με γαμήσουν. Ο ένας συνέχισε να χαϊδεύει τα βυζιά μου καθώς τσιμπούκωνα τον έναν και ο άλλος γαμούσε το μουνάκι μου. Μετά ο ένας ήθελε να με γαμήσει από τον κώλο. Με στήνουν στα τέσσερα και με γαμάνε ένας ένας από πίσω. Ποτέ δεν είχα κάνει κάτι τέτοιο, μου είχαν ξεσκίσει την κωλοτρυπίδα. Ούρλιαζα και φώναζα από ενθουσιασμό. Με γάμησαν πολύ καλά και σκληρά και σύντομα άρχισαν να τελειώνουν. Γέμισαν τις τρύπες και το πρόσωπο μου με χύσια και ο άντρας μου δίπλα να κοιμάται. 

Το άλλο πρωί ο άντρας μου ξύπνησε με πονοκέφαλο, αμέσως με ρώτησα τι έγινε χτες

-Τίποτα δεν έγινε, του απαντώ. Τα παιδία με βοήθησαν να σε βάλω στο κρεβάτι και μετά φύγανε.

-Ευτυχώς, μου απαντάει. Μπορεί να μου αρέσει να σε γουστάρουν και να σε λιγουρεύονται τα λιγούρα, αλλά ποτέ δεν θα’ θελα να με κερατώσεις.

-Μην ανησυχείς δεν θα το κάνω ποτέ μου, του απάντησα.       

No comments:

Post a Comment